Ako nakupovať

» Vyberte si tovar

Tovar si môžete vyberať buď prehliadaním katalógu (v menu vľavo výberom kategórie), alebo hľadaním. Fulltextové hľadanie je vhodné využiť ak poznáte presný typ tovaru ktorý hľadáte.

 

» Vložte tovar do košíka

Ak ste sa už rozhodli, stlačte buď priamo v kategóriách alebo detailnom pohľade na tovar tlačítko VLOŽIŤ DO KOŠÍKA.

Vložiť do košíka

Na stránku nákupného košíku sa dostanete kliknutím na ikonu alebo na odkaz v ľavom hornom rohu obrazovky.

Do pokladne

Na tejto stránke môžete tovar z košíka vyberať a vkladať ďalšie požiadavky k nákupu. Tiež si tam môžete odhadnúť cenu za dodanie tovaru podľa štátu doručenia. Obsah košíka ostane uložený až kým neukončíte objednávku alebo neodídete zo stránky MimiWatch. Pre registrovaných zákazníkov ostáva obsah košíka uložený až do nasledujúcej návštevy (viac o rozdieloch vo výhodách registrácie).

 

» Prejdite k pokladni a dokončite objednávku

Z košíka môžete pokračovať ikonou DO POKLADNE k pokladni.

Do pokladne

Tiež môžete použiť odkaz POKLADŇA v ľavom hornom rohu každej stránky. Ako registrovaný zákazník sa tu môžete prihlásiť alebo zaregistrovať. Ďalšou možnosťou je pokračovať bez registrácie ikonou DO POKLADNE AKO HOSŤ, kde zadáte údaje potrebné k realizácii dodávky: Vaše meno, adresu, e-mail, tiež je možné zadať aj Váš telefón pre urýchlenie objednávky.

Ako ďalší krok si vyberiete spôsob dopravy a spôsob platby. Posledný krok pre odoslanie objednávky je stlačenie ikony POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU.

Potvrdiť objednávku

Po ukončení objednávky budete presmerovaný na stránku, kde si môžete pozrieť alebo vytlačiť Vašu faktúru.

Na Vami zadaný e-mail Vám bude automaticky zaslaný mail potvrdzujúci objednávku a faktúra.

 

» Výhody registrácie

V našom obchode majú možnosť nákupu aj neregistrovaní zákazníci ale prichádzajú o veľa výhod oproti registrovaným zákazníkom. Niekoľko výhod registrovaných zákazníkov:

» pri jednotlivých objednávkach nie je nutné zadávať znovu svoje údaje, tým sa urýchľuje celé nakupovanie

» možnosť prezerať históriu objednávok a ich stav

» pravidelné informácie o predajných akciách, zľavách a novom tovare » použitie Wish Listu /zoznam prianí/

 

REGISTRÁCIA V NAŠOM OBCHODE JE ZDARMA!

 

Stručný video sprievodca nákupom

» Wish List (zoznam prianí)

Registrovaní zákazníci majú možnosť použiť wish list, kde si môžu uložiť tovar, ktorý ich zaujal ale momentálne ho nechcú kupovať. Pri ďalšej návšteve nášho obchodu si tam uložené tovary nájdu. Obsah Wish Listu je možné kedykoľvek meniť.

 

» Záručné podmienky

Na zakúpený tovar poskytujeme záruku 6 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenia a poškodenia spôsobené nesprávnym používaním. Záruku si môžete uplatniť len s originálnym dokladom o kúpe (faktúra).

V prípade, že bola pri zakúpení tovaru po doručení zistená závada, resp. poškodenie, tovar môžete reklamovať prostredníctvom kontaktného formulára. Hneď po prevzatí tovaru ho odporúčame prekontrolovať, či nie je mechanicky poškodený (poškriabanie, iné znehodnotenie tovaru). Neskoršie reklamovanie takéhoto druhu nebude uznané.

Baterky sú spotrebný tovar, nevzťahuje sa na ne záruka.

 

» Záruka vrátenia peňazí

Vrátenie tovaru kúpeného cez internet sa riadi Zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov. V zmysle § 12 tohto zákona má spotrebiteľ nárok odstúpiť od zmluvy (kúpy) do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

V našom obchode sme túto lehotu predĺžili na 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru. Bez ďalších otázok Vám peniaze vrátime.

Garancia vrátenia peňazí do 30 dní

» Postup pri vrátení tovaru alebo jeho reklamácii

Tovar by nemal byť mechanicky poškodený, znehodnotený. Mal by byť v originálnom obale, ak ho zásielka obsahovala. Odstúpenie od zmluvy /kúpy/ však musíte preukázateľným spôsobom, to znamená písomne alebo kontaktným formulárom na stránke. Tovar zašlete na našu poštovú adresu ako listovú alebo balíkovú zásielku, samozrejme doporučene, aby nedošlo k strate. Dobierku akceptovať nebudeme. Do balíka vložte kópiu faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom a s udaním bankového účtu alebo adresy, kde Vám zašleme peniaze. Exituje pár prípadov, kedy však odstúpenie od zmluvy nie je možné:

- tovar nesmie byť mechanicky poškodený

- nesmie mať známky používania

- tovar Vám objednaný na špeciálnu objednávku

- povaha tovaru to nedovoľuje, nakoľko je spotrebným tovarom /napr.baterky../

- povaha tovaru to nedovoľuje, z hľadiska hygienických dôvodov

Postup pri reklamácii:

- záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim

- ak sa v priebehu záručnej doby vyskytne na tovare vada, je kupujúci povinný nás o tom bezodkladne informovať

- kupujúci má nárok na bezplatnú opravu, resp. výmenu tovaru

- záruka sa nevzťahuje na závady tovaru, ktoré vznikli vinou kupujúceho:

1. nesprávne používanie

2. mechanické poškodenie

3. neodborné zasahovanie do tovaru

4. ak závada vznikla bežným opotrebením

5. a iné

Tovar nám zašlite vyššie popísaným spôsobom. Oprávnenú reklamáciu vybavíme bezodkladne, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Mimiwatch.sk si vyhradzuje právo na predĺženie lehoty na vybavenie reklamácie o čas, kedy je tovar nutné poslať na opravu výrobcovi.

Ak nie je uvedené inak, tak sa na reklamáciu tovaru sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č.250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

 

» Množstevné zľavy

Pri vybraných druhoch tovaru si môžete uplatniť množstevné zľavy v závislosti od množstva kupovaného tovaru. Zľava je automaticky odpočítaná v závislosti od množstva tovaru v nákupnom košíku. Zľavy poskytujeme na všetky druhy tovaru. Ak máte záujem o pravidelný odber iného tovaru pre ďalší predaj, kontaktujte nás.

Nákupné tašky

» Ďalšie dôležité informácie

» Doručenie a platba